Aug 15, 2010

က်ည္ျဖည့္ပါ

က်ည္ျဖည့္ပါ

ေယဇူးရွင္အား စာတန္သြား၍
ေႏွာင့္ယွက္ရာတြင္ ငါမဆာဟု
ျငင္းခုံမႈကို မျပဳဘဲလ်က္
က်မ္းစာခ်က္ျဖင့္ ထိုးႏွက္ရာတြင္
အခ်င္းစာတန္ ေနာက္ေကာက္လန္ခဲ့။

သင့္အားစာတန္ ေႏွာင့္ယွက္ပါမူ

ခုခံရာတြင္ ေယဇူးရွင္သို႕
အစဥ္တုန္႕ ျပန္ က်မ္းခ်က္မွန္ျဖင့္
တန္ျပန္တိုက္လွ်င္ အၾကင္စာတန္႐ံႈးလိမ့္မည္။

သင့္ဦးေႏွာက္ထဲ ႏွလံုးထဲတြင္
စြဲၿမဲက်မ္းပိုဒ္ မရွိခိုက္တြင္
ျပန္လွန္တိုက္ရန္ က်ည္ဆန္ကင္းမဲ့
ေသနတ္ကဲ့သို႕ မည္သို႕ျပန္တိုက္ႏိုင္မည္နည္း။

ေန႕စဥ္ဆက္ကာ ထိုက်မ္းစာအား
႐ႈမွတ္ပြား၍ လိုလားႏွစ္ၿခိဳက္
က်မ္းတစ္ပိုဒ္အား တစ္ပတ္ထား၍
ႀကိဳးစားက်က္မွတ္ ျပဳခဲ့ပါလွ်င္
အစဥ္အၿမဲ ဦးေႏွာက္ထဲ၌
စြဲၿမဲက်မ္းစာ ရွိေသာခါတြင္
သင့္မွာက်ည္ဆန္ ေပါမ်ားလွ်ံကာ
စာတန္နတ္အား လြင့္အားေကာင္းစြာပစ္ႏိုင္မည္။

နတ္ဆိုးတို႕အား ခုခံၾကလွ်င္ ယင္းသည္ သင္တို႕ထံမွ ထြက္ေျပးလိမ့္မည္။ (ယာ - ၄း၇)

အုတ္လွ

No comments: